diumenge, 7 de juny del 2015

EL MEU APRENENTATGE AL LLARG DEL CURS!!!



Primer que tot, m'agradaria esmentar que vaig decidir fer aquest cicle perquè els nens/es m'agraden moltíssim i el fet de poder ensenyar-los i que ells m'ensenyessin a mi m'entusiasmava. 
Durant el transcurs d'aquest dos anys, he après moltíssimes coses que em serviran tant amb la meva part personal (en la vida privada) i també per poder realitzar la meva futura tasca relacionada amb el món de l'educació. 
Tot i això, on realment he pogut gaudir ha estat realitzant les pràctiques i treballant amb els nens/es, amb els quals he pogut passar-m'ho genial, aprendre d'ells i sobretot esforçar-me per poder veure la seva evolució educativa.
Altres coses que he après en aquest cicle són les habilitats socials que són aquelles que m'ajudaran a portar el meu dia a dia i intentant prendre decisions assertives. 
També vull dir, que una de les coses que més importància li dono és saber que hem de conscienciar el món de que no anomenin guarderia, ja que no és un lloc on es guarden els nens, sinó s'ha d'anomenar llar d'infants que és el lloc on van els infants per tal de millorar i desenvolupar les seves capacitats.
A més a més, he adquirit la capacitat de vèncer la por a parlar en públic i una de les coses que més valoro és haver perdut la vergonya.
A partir d'aqui, les meves companyes de classe i jo em après ha explicar contes, a cooperar, a treballar en equip i ha sortir de tots els conflictes més forts del que érem. 
Per finalitzar vull agrair a totes les meves companyes de classe i al professorat per fer-me veure la importància de l'educació dels nens  i per poder arribar a veure el gratificant que és ensenyar als infants. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada