dimecres, 27 de maig del 2015

L'EDAT DE LA IMAGINACIÓ I LA CREATIVITAT


En aquest curs he pogut aprendre que no tot és teoria, sinó que també amb la pràctica poden aprendre d'una forma molt més divertida, gratificant i animada. 
La convivència amb els companys també ha sigut molt enriquidora, ja que hem viscut moments de tot tipus, bons i dolents, però el que realment importa és que hem estat capaços de resoldre'ls i tornar a la normalitat. 
També m'han ensenyat a poder veure i conèixer els infants d'una forma molt més a fons, interior, i no d'una forma superficial com coneixia fins aleshores. 
Treballar d'això cada vegada tinc més clar que és el que realment he de fer i dedicar-me, ja que els infants són la meva vocació i treballar en ells m'ajuda i m'ensenya cada dia; i permet que pugui tornar a reviure  la meva infantesa i, sobretot una cosa que els infants tenen i els adults, per desgràcia perdem, la innocència.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada